سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آناهیتا
باسلام به دوستان عزیز دوست دارم دراین وبلاگ موضوعاتی که بهشون علاقه دارم و بذارم امیدوارم کسایی که به مطالبی بااین موضوعات نیاز دارن و دنبالشونن از ارائه ی این مطالب راضی باشند.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

کلمات در زندگی ما خیلی اهمیت دارند چراکه نه تنها شخصیت شما را به دیگران نشان می دهند بلکه طرز فکر دیگران درمورد شما را شکل می دهند.» این جمله ای است که «کارن فرایدمن» نویسنده کتاب «خفه شو و چیزی بگو!» می نویسد. این کتاب به بررسی استراتژی برقراری ارتباط در محل کار می پردازد  فرقی نمی کند شما کارمند باشید یا مشتری یا جزو مقامات بلندپایه؛ این کلمات شما هستند که به شما و شخصیت کاری تان رنگ و رو می دهند.

به گزارش جهان به نقل از اقتصاد ایران آنلاین اغلب اوقات وقتی در محیط کاری شروع به صحبت می کنیم اغلب از کلماتی مبهم و تردیدآمیز استفاده می کنیم که تنها فایده اش مخدوش کردن پیامی است  که  قصد انتقال آن را داریم،کاربرد کلمه هایی همچون «به نوعی، در اغلب موارد» باعث کاهش قدرت کلام می شود. همچنین استفاده از جمله های منفی مثل «نمی توان، امکان ندارد و هرگز» که باعث ناامیدی و منفعل شدن می شود.

این کار من نیست

همین جمله ساده و پرکاربرد باعث می شود شما خودتان را از جمع اعضای تیم کاری تان جدا کنید. این جمله دقیقا متضاد حس انعطاف پذیری و میل به یادگرفتن چیزهای جدیدی است که برای برعهده گرفتن پست های حساس و عالی حیاتی است. به جای این جمله منفی می توان از این جمله مثبت استفاده کرد: « در این زمینه تجربه ای ندارم

فکر می کنم که...

«لوری توماس روس» که مدیر یک شرکت بزرگ است اعتقاد دارد این جمله و جمله های مشابه آن همچون «تصور می کنم و احساس می کنم» باعث می شود از تسلط مدیریتی شما کاسته شده و قدرت پیام را نیز تضعیف کند. اگر از انجام کاری مطمئن هستید گفتن «فکر می کنم این بهترین استراتژی است» قدرت کمتری دارد از جمله «این بهترین استراتژی است

 نمی دانم

شما فکر می کنید گفتن این جمله یعنی صداقت؟ با گفتن این جمله ممکن است دیگران فکر کنند شما از روی تنبلی با این جمله خود را خلاص کرده اید. به جای این جمله بگویید: «اجازه بدهید جواب را پیدا کنم.» یا «برای انجام این کار از چه کسی می توانم کمک بگیرم؟» نیز جمله مناسبی است. با این کار زمان می خرید تا راه حل را بیابید.

نمی توانم

با استفاده نکردن از این جمله به همکاران خود می فهمانید که برای هرنوع یادگیری آماده هستید. می توانید مشکل را بررسی و راه حل پیشنهاد کنید. مثلا اگر از شما خواسته باشند پروژه ای را معرفی کنید که به دلیل مشغله کاری توان انجام آن را ندارید بگویید: «متاسفانه الان مشکلی دارم. با این حال با فلانی در این مورد صحبت کرده ام و مطمئنم او به خوبی از پس آن برمی آید

ایده خوبی نیست

این اولین و دم دست ترین جمله ای است که در برابر ایده های همکارانتان می توانید بگویید.

به کار بردن این جمله باعث می شود آنها جرات ابراز ایده های خود را نداشته باشند. به جای اینکه چیزی را به طور کامل رد کنید می توان مثلا از یک پرسش استفاده کرد: «می توان این ایده را اجرایی کرد؟

تقصیر من نیست

به جای گفتن این جمله و در مقام ضعف و مظلوم نمایی قرار گرفتن بهتر است دست بالا را بگیریم.

چنین جمله هایی می تواند کمک حال هرکسی باشد: «سعی می کنم بفهمم چه اتفاقی افتاده است.» یا «بهتر است سعی کنیم بفهمیم چطور می شود از تکرار این اتفاق جلوگیری کرد

غیرممکن است

این جمله بدون شک منفی ترین جمله این فهرست است. این جمله یعنی اینکه شما حتی آماده نیستید که آن موضوع خاص را امتحان کنید. حس منفی واگیردار است و همچون یک ویروس منتشر می شود. برای مثبت بودن می شود گفت: «بهتر است بگردیم شاید راه حل دیگری پیدا کردیم.

روزنامه خراسان

 




موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 91 آذر 30 :: 11:19 صبح

مواد لازم :

 

یک قاشق چایخوری کره کاکائو

 یک قاشق چایخوری روغن نارگیل

 یک قاشق چایخوری روغن ویتامین E

 چهار قاشق چایخوری کاکائوی رنده شده

 

طرز تهیه:

 کره کاکائو، روغن نارگیل و ویتامین E را در یک ماهیتابه گرم کنید. کاکائوی رنده شده را به آن افزوده و هم بزنید تا کاملا آب شود. بگذارید کرمی که درست کرده‌اید کاملا خنک شود سپس روی لب‌ها بمالید.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 آذر 29 :: 9:51 عصر

 

ترکیب سفت کننده طبیعی :

1شیشه گلیسیرین-اب 5 عدد لیمو-500 گرم فلفل قرمز تند و 1 شیشه روغن رزماری

طرز تهیه:

گلیسیرین و رزماری رو از عطاری ها میتونید تهیه کنید.فلفل قرمز رو اب پز کنید و بعد اب لیمو ها رو اضافه کنید.وگلیسیرین و رز ماری رو با این مخلوط با بلندر یا به هر طریقی  کاملا مخلوط کنید و حدود 3 روز بگذارید یک جای سرد و تاریک بمونه میتونید داخل شیشه ریخته و دورش فویل الومینییومی بپیچید در یخچال بگذارید.

و استفاده:

این سفت کننده طبیعی رو که در منزل اماده کردید رو هر روز باید بصورت منظم استفاده کنید.بعد مالیدن این ماسک به قسمتهای مورد نظر اگر میتونید افتاب بگیرید و نرمش کنید.بعد 1 ساعت پوست رو با اب ولرم بشورید.این ماسک اگر مرتب استفاده شه به وضوح کم شدن ورم ها و سفتی رو خواهید دید




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 آذر 29 :: 9:42 عصر

 خوراکی برای رفع خستگی

خستگی

برای رفع خستگی می توان از راهکارهای مختلفی استفاده کرد؛ از جمله حمام آب گرم، ماساژ بدن، ورزش و مصرف برخی مواد غذایی.

 

جو دوسر: این ماده غذایی سرشار از فیبر احساس سیری طولانی مدت ایجاد می کند و مانع از پرخوری می شود. پرخوری علاوه بر افزایش وزن، بی حالی و خستگی مفرط نیز به وجود می آورد. جو دوسر حاوی ویتامین B1 است که با خستگی مفرط مقابله می کند.

 

گردو: اگر احساس افسردگی می کنید، با خوردن گردو از این حالت رهایی می یابید. گردو حاوی اسید چرب امگا- 3 است که با خستگی مفرط مقابله می کند.

 

نان سبوس دار: این کربوهیدرات پیچیده انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند و مانع خستگی است.

 

فلفل دلمه ای یا پرتقال: خانواده ویتامین C باعث شادابی بدن و ذهن می شود زیرا این ویتامین میزان ترشح کورتیزول را کنترل می کند. یک فنجان فلفل دلمه ای خرد شده 2 برابر نیاز روزانه ویتامین C شما را تامین می کند.

 

یک فنجان ماست: هنگامی که سیستم گوارشی با مشکل روبه رو می شود، فرد احساس خستگی می کند. باکتری های مفید ماست کار تنظیم سیستم گوارشی را به عهده دارد. مصرف روزی 224 گرم ماست، خستگی مفرط را در عرض یک هفته از بین می برد.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 آذر 29 :: 9:38 عصر

پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند.

 

? خیار برای چشم
حدود 90درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد و به این خاطر به عنوان یک خنک کننده به کار می رود.

خیار به کاهش تورم دور چشم و نیز حلقه های تیره زیر چشم کمک می کند و در اکثر نقاط دنیا مردم از این نوع درمان به صورت وسیعی استفاده می کنند.

شما می توانید از خیار به عنوان یک دستمال بسیار شگفت انگیز و طبیعی برای رفع پف کردگی دور چشم ها و خستگی آنها همراه با آرامش کامل استفاده کنید.

این دستمال های طبیعی پس از یک روز سخت کاری واقعا معجزه می کنند.

 

? خیار برای پوست

اگر پوستی شاداب می خواهید، خیار راه حل شماست. چون خیار و پوست سطح یکسانی از هیدروژن را تقسیم می کنند، پوشش کل نواحی تحت درمان برای خیار راحت تر است و به این ترتیب پوست شما نرم و لطیف تر از هر زمانی می شود و به آرامش می رسید.

از آب خیار نیز می توانید برای بهبود پوستتان استفاده کنید.

به خاطر اثرات خنک کننده خیار، می توان از آن به عنوان عصای جادویی برای درمان تمام مشکلات پوستی استفاده کرد و به خاطرخاصیت پاک کننده اش پوست را بسیار نرم و لطیف می کند.

برای داشتن پوستی شاداب، نرم و شفاف می توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

54 عدد برگ نعنا را خرد کنید.

خیار را پوست کنده و تخم های آنرا خارج کنید.

برگ های نعنا را به خیار اضافه کنید.

سفیده یک تخم مرغ را جداگانه هم بزنید و بعد به مخلوط خیار و نعنا اضافه کنید.

این ترکیب را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود بگذارید سپس با آب بشویید و با دستمال خشک کنید.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 آذر 29 :: 9:37 عصر
1   2   3   4   5   >>   >