سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آناهیتا
باسلام به دوستان عزیز دوست دارم دراین وبلاگ موضوعاتی که بهشون علاقه دارم و بذارم امیدوارم کسایی که به مطالبی بااین موضوعات نیاز دارن و دنبالشونن از ارائه ی این مطالب راضی باشند.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

 

 طب سوزنی لیفتینگ صورت جایگزین روشهای جراحی ؟ 

 

طب سوزنی,طب سوزنی برای زیبایی پوست,طب سوزنی لیفتینگ صورت

 

طب سوزنی و ویژگیهای طب سوزنی

پائول کم پیستی (Paul Kempisty ) . نیویورک ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی با چندین روش مختلف می تواند به عنوان درمان جایگزین لیفتینگ عمل کند . اول از همه با کمک طب سوزنی و درمانهای سنتی چینی سعی می کنیم  یک تعادل و هارمونی کلی خوب بدن  را احیا نماییم .

زمانی که بدن شخص قوی و سالم باشد  و واکنشهای ایمنی خوبی دارد و به روشی موثر قادر به سم زدایی و حذف فضولات بدن می باشد  و بنابراین پوست به عنوان بزرگترین اندام قابل مشاهده بطور طبیعی سالمتر و براق تر به نظر می آید . هم چنین وقتی سوزنهای نازک را در نقاط کلیدی صورت قرار می دهیم بدن با گردش خون بهتر ، رسوب کلاژن  و افزایش فعالیت ایمنی که کمک شایانی در سلامت ظاهری پوست ( رنگ و توناژ پوست ) و درخشش و طراوت طبیعی  دارد واکنش نشان می دهد. 

فریدا ماه (Frieda Mah ) ، ایروین ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

سلامت اندامنهایتان در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گردد . بهبود سلامت اندامها می تواند بر حالت تان تاثیر گذارد . علاوه بر این فرو کردن سوزن در صورت می تواند گود شدگی گونه ها را بهبود بخشیده ، چروکها را کاهش دهد  و پلک های افتاده را محکم نماید . هم چنین سوزنها گردش خون و تولید کلاژن را افزایش می دهد بنابراین ماهیچه ها را سفت نموده و چروکهای ریز را برطرف می نماید . 

 

طب سوزنی,طب سوزنی برای زیبایی پوست,طب سوزنی لیفتینگ صورت

 

ترزا گرین (  Teresa Green ) ، اشلند ایالت ویرجینیا ، 5 سپتامبر 2012  

طب سوزنی جایگزین لیفتینگ نمی باشد . بسیاری از افرادی که طب سوزنی انجام می دهند تحت عنوان پروتکلی به نام طب سوزنی صورت این کار را انجام می دهند که می تواند نتایج دراماتیکی برای چروکها و پوست و فک شل و افتاده داشته باشد و پوست را سفت می کند و هم چنین باعث می شود که پوست سالم  و براق به نظر آید .

این افراد طب سوزنی صورت را در طی 10الی 12 جلسه 3 ساعته که بصورت هفته ای  یک بار می باشد انجام می دهند . بر خلاف لیفتینگ معمولا هیچ درد و زخمی را تجربه نخواهید کرد . امکان دارد این نوع درمان به رفع علائم آلرژی و هم چنین بهبود حافظه نیز کمک کند . بدین منظور انجام این کار را به افراد متخصص دارای مجوز سپرده زیرا حتی متخصصان طب سوزنی صورت هم می بایست سلامت کلی اتان را مد نظر قرار دهند . انجام چند بار طب سوزنی صورت بدون یک درمان متعادل می تواند موجب سر درد ، بی خوابی و گیجی و ضعف می گردد . 

لژلا فازلیسیس (Lejla Fazlicic ) ، لینکولن وود ، ایالت لینویز ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی یک روش موثر و ایمن بدون دارو می باشد که علائم پیری را کاهش می دهد . نوسازی پوست که از این تکنیک استفاده می کند می تواند با توجه به شکافهای مخفی که احتمالاً در پوسه پیری سهیم هستند  استحکام ماهیچه صورت و گردن را بهبود بخشد . بطور داخلی از شکافها و ضعف انرژی حیات چروکها شروع می شوند . این انرژی حیات (Qi ) از طریق راههایی که مریدین (Meridian : در طب سنتی چین  به راههای که نقاط وارد کردن سوزن را به هم وصل می کنند گفته می شود ) نام دارد در بدنمان جریان می یابد. با بالا رفتن سن توازن و قدرت این انرژی مختل می گردد . در نتیجه پوست صورت شل می شود و چروک می خورد و نقاط تیره ای بر روی پوست ظاهر می گردد .

هر پزشک متخصص طب سوزنی برای هر بیمار پروتکل خاصی  می سازد و دلایل نهفته بروز مشکل را مورد توجه قرار می دهد . با استفاده از طب سوزنی  جریان انرژی حیات در مریدین ها ، سفتی ماهیچه صورت و گردن که موجب کاهش علائم پیری می گردد را بهبود می بخشیم . طب سوزنی روشی بدون درد و دارد برای کاهش علائم پیری می باشد .

ادامه مطلبhttp://www.beytoote.com/services/acupuncture-face-lifting.html




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 91 دی 3 :: 1:2 عصر