سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آناهیتا
باسلام به دوستان عزیز دوست دارم دراین وبلاگ موضوعاتی که بهشون علاقه دارم و بذارم امیدوارم کسایی که به مطالبی بااین موضوعات نیاز دارن و دنبالشونن از ارائه ی این مطالب راضی باشند.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
محمد مهدی واعظی معروف به محمد اصفهانی خواننده و آهنگساز ایرانی است
در تاریخ 14 تیر ماه سال 1345 هجری خورشیدی در تهران متولد شد. پدر او اهل اصفهان و مادر وی اهل تهران است. او پیش از این که به خوانندگی روی بیاورد قاری قرآن بود. تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان را در مدرسه علوی به پایان برد و در مسابقات قرآن قبل از انقلاب در رده نوجوانان مقام کسب کرد. به خاطر کسب مقام در مسابقات قرآن قرار شد به کویت اعزام شود که این سفر به خاطر مخالفت مادرش لغو شد.


عکس/ محمد اصفهانی قبل از معروف شدن !-www.jazzaab.ir



موضوع مطلب :

          
دوشنبه 91 آذر 27 :: 8:51 عصر